December

 
Hej & hå! 
 
Förlåt för dålig uppdatering men jag har dels varit på semester & Hunnit vara sjuk ;)
Men däremellan hann jag med ett litet födelsedagskalas för syster. Eftersom hon hade hantverkare hos sig så tog vi tårtan hos oss & då vi kom hem natten innan gjorde jag en enkel men väldigt god favorit i repris.
kladdkaksbotten med grädden,mandariner, vaniljsmörcreme,hallon & chokladchips.
 
December är ju bakningens månad..för mig iallafall :) så tänkte därför försöka vara lite mer flitig här inne, så samtidigt som jag fyller på kakfaten & frysen håller jag även er uppdaterade
 
Önskar ni recept på något eller känner ni att jag ska pröva något speciellt nu till jul? lämna en kommentar :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0