Bröllopsbestyr

 
 
Hej!
Nu är jag i full gång med bröllopsbaket :)
igår stod jag & mina tjejkompisar & bakade tårtbottnar från morgon till kväll...puuhh
Bruden fick även smaka av caramel slice som jag gjorde förra veckan & där var hon fast :)
så nu har vi lagt till dom på menyn, tänkte vi kunde servera dom till avecen efter tårtan, gott med choklad & konjak ihop.
Nu vet ni vad jag gör denna vecka.
Imorgon har jag en bakfri dag så ska hinna med att få upp lite recept här då :)
sålänge får ni lite smygbilder från veckan
men lovar att efter bröllopet kommer alla bilder upp såklart!
PS. ni vet väl om att ni kan göra beställningar av mig? Sommarkalas, födelsedagsfest eller bara fylla på frysen till sommarens alla fikastunder :)
information finns under flikarna längst upp på sidan. Trevlig kväll! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0