Sommartårta

Till morsdag gjorde jag en härlig sommartårta både för min egen del men även för min kära mor :)
Det blev en klassisk gräddtårta med lite nyare twist, då min mor är väldigt pipplig med smaker ;)
ä
tårtbotten
choklad & hallon fyllning
toppad med jordgubbar
spacklad med grädde
spritsad med grädde
kakao på toppen
 
här kommer en bildbomb då iallafall jag inte kan se mig mätt på denna härliga tårta.
Tänk vad många sådana tårtor jag kommer göra i sommar, bara att variera i oändlighet med smaker & dekorationer.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mami svarar:

JAG...pipplig med smaker,ha ha ha :D
Eller kanske "lite" då ;)
Tårtan inte bara såg underbar ut,den smakade ljuvligt oxå,mums!
Tusen tack & kram ♥♥♥

2014-05-29 @ 17:16:10
URL: http://majdesajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0